Ajutor clienti
1. Intrebari generale1.1 Cine este Confortmax.ro?
1.2 Confortmax.ro are o limita minima a comenzii?
1.3 Confortmax.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
1.4 Produsele pe care le ofera Confortmax.ro vor fi disponibile mereu?
1.5 Imi doresc un produs care nu este in stoc. Ce fac?
2. Despre cumparare
2.1 Cum caut un produs pe Confortmax.ro?
2.2 Am personalitate juridica. Cum comand?
2.3 Cum cumpar?
3. Despre plata
3.1 Confortmax.ro accepta plata de pe un card bancar?
3.2 Ezit sa platesc online. Ce se poate intampla cu cardul meu?
3.3 Pot cumpara un cadou de pe Confortmax.ro daca nu am card sau nu doresc sa-l folosesc?
3.4 Am un card si vreau sa platesc cu ajutorul lui. Cum procedez?
3.5 Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere?
3.6 Cum se foloseste un cupon de reducere?
4. Despre livrare
4.1 Care sunt metodele de livrare?
4.2 Care sunt tarifele de livrare?
4.3 Cum stiu cand va ajunge pachetul meu?
4.4 Pot sa trimit un produs la alta adresa?
4.5 Pot sa intarzii expedierea produsului pe care l-am comandat?
4.6 Cum puteti avea un termen de livrare de maxim 48 ore?
5. Despre serviciile Confortmax.ro
5.1 Cum pot sa modific-adaug detalii despre contul meu?
5.2 Confortmax.ro ofera asistenta live?
5.3 Ce este newsletterul Confortmax.ro?
5.4 Am posibilitatea de a alege sa nu mai primesc newsletterul Confortmax.ro?
6. Detalii de contact
6.1 Unde va pot telefona?
6.2 Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
1. Intrebari generale
1.1 Cine este Confortmax.ro?
Confortmax.ro este operat de SC Maxcolor SRL, CUI RO1562341, cu sediul in Bucuresti, str. Baneasa, nr.28, sector 1, cont bancar RO39 INGB 0000 9999 0428 2856 deschis la ING BANK Bucuresti, inregistrata la Oficiul Comertului sub numarul J40/12206/1991.
Maxcolor este o companie infiintata in 1991, de o echipa orientata spre viitor in domeniul textilelor de casa. In 2009 lanseaza magazinul online Confortmax.ro si este constanta in cautarea calitatii in comertul electronic autohton.
In afara de actualitatea moderna si raportul optim pret - calitate al produselor nostre, respectarea si imbunatatirea continua a standardelor noastre stricte de calitate reprezinta elementele centrale ale filozofiei firmei noastre.
Lenjerii de pat, pilote si perne, paturi, cuverturi, prosoape si multe alte articole textile de uz casnic - de la clasic elegant pana la stilul tanar modern - evidentiaza gustul si caracterul dumneavoastra. Cu articolele nostre textile de uz casnic va oferim o atmosfera confortabila si plina de stil.
La Confortmax.ro ai garantia satisfactiei totale, ai livrare in maxim 48 de ore oriunde in tara, ai respectul pe care-l meriti.
1.2 Confortmax.ro are o limita minima a comenzii?
Da. Dar aceasta are o valoare simbolica de 39.90 de lei.
1.3 Confortmax.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
Da, are. Periodic, la Confortmax.ro sunt oferte sau reduceri de pret. Unele dintre ele sunt publice, altele sunt destinate numai vechilor clienti sau abonatilor la newsletterul nostru. Cea mai buna cale pentru a profita de oferte sau reduceri este sa va abonati la newsletter-ul Confortmax.ro. Daca va razganditi, va puteti dezabona oricand.
1.4 Produsele pe care le ofera Confortmax.ro vor fi disponibile mereu?
Raspuns scurt: nu. Anumite produse sunt pentru o perioada de timp limitata si este posibil sa nu mai fie disponibile in stoc. Din acest motiv, Confortmax.ro are publice stocurile sale. Daca intalniti un produs care nu este pe stoc si il doriti, abonati-va la alerta de stoc. Astfel veti afla primul cand produsul dorit se afla din nou spre vanzare pe Confortmax.ro.
1.5 Imi doresc un produs care nu este in stoc. Ce fac?
Abonati-va la alerta de stoc. Langa fiecare produs ce nu este in stoc se afla un buton: \"Cere alerta stoc\". Apasati acel buton si introduceti adresa dumneavoastra de e-mail. In momentul in care produsul va fi in stoc, veti primi automat o instiintare si datele introduse de dumneavoastra vor fi instantaneu sterse.
2. Despre cumparare
2.1 Cum caut un produs pe Confortmax.ro?
Daca stiti denumirea produsului, introduceti-o in casuta de cautare situata in centrul fiecarei pagini. Totodata, produsele sunt grupate in functie de destinatie si de pret.
2.2 Am personalitate juridica. Cum comand?
Exact ca si o persoana fizica, numai ca in pagina Comanda, inainte de a aplica comanda, in rubrica \" Insemnari clienti \" veti completa datele firmei necesare pentru facturare( Denumire firma, adresa, C.U.I., nr. de inregistrare la Registrul comertului, cont, banca ). Este indicat in acest caz sa alegeti ca metoda \"Transfer bancar\". Daca veti plati ramburs, chitanta o veti primi de la curier.
2.3 Cum cumpar?
Pe scurt: gasiti ceva ce va place, va alegeti optiunile daca este cazul (marime, culoare, etc) sau cantitatea, apasati adauga in cos. Repetati acesti pasi pana cand ati adaugat in cos tot ce va doriti sa cumparati. In pagina Cosul dumneavoastra introduceti un cupon de reducere daca aveti unul (daca nu aveti, cititi \"Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere\") si apasati butonul Comanda acum. Completati datele necesare in urmatoarea pagina, pagina de Comanda, si apasati Finalizeaza comanda. Vi se va afisa factura proforma. Un mesaj de confirmare a comenzii va sosi in scurt timp in casuta dumneavoastra de email.
Felicitari, tocmai ati terminat comanda dumneavoastra pe Confortmax.ro.
Daca aveti nelamuriri in tot acest timp, suntem bucurosi sa va ajutam daca ne veti telefona la 021 232 42 32.
Detalii complete despre procesul de cumparare gasiti la \"Cum cumpar?\".
3. Despre plata
3.1 Confortmax.ro acepta plata de pe un card bancar?
Da. Pe Confortmax.ro puteti plati cu un card cu insemnele Visa, MasterCard, JCB, Dinners, AMEX, de credit sau de debit.
3.2 Ezit sa platesc online. Ce se poate intampla cu cardul meu?
Sistemul de plata online este nou in Romania si, ca de fiecare data cand suntem in preajma unui lucru nou nu ne simtim confortabil. Este firesc. La initierea unei plati online, cardului dumneavoastra nu i se poate intampla nimic. Datele sunt introduse direct in serverul Romcard.
Dumneavoastra nu sunteti prima persoana care platiti cu cardul. Dovada ca plata online este sigura, este insasi existenta acestei modalitati de plata.
Daca chiar nu sunteti convins ca folosirea cardului dumneavoastra pe Confortmax.ro nu este un demers 100% sigur, puteti cumpara oricand cu plata ramburs sau prin transfer bancar.
3.3 Pot cumpara un produs de pe Confortmax.ro daca nu am card sau nu doresc sa-l folosesc?
Da. Puteti alege ca metoda de plata \"plata ramburs\" sau puteti plati prin transfer bancar.
3.4 Am un card si vreau sa platesc cu ajutorul lui. Cum procedez?
Plata online este cea mai simpla si usoara metoda. Pentru a efectua o plata cu card-ul dumneavoastra trebuie sa selectati la metoda de plata - Plata online. Apoi veti fi redirectionat pe o legatura securizata pe pagina procesatorului de carduri bancare.
Aici va trebui sa introduceti in formularul din fata dumneavoastra cateva date - informatiile le gasiti tiparite pe cardul dumneavoastra. Apoi apasati \"Continue\".
O sa fiti directionati catre o pagina pe care va apare mesajul \"Processing\" ( in aceasta pagina se verifica informatiile completate de dumneavoastra) si apoi veti fi automat redirectionat inapoi in magazin unde vi se va afisa factura proforma.
NU INCHIDETI BROWSER-UL IN TIMP CE APARE MESAJUL \"PROCESSING\" SAU PANA NU AVETI AFISATA FACTURA PROFORMA!
3.5 Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere?
Cuponul de reducere va poate oferi mai multe tipuri de reducere: o reducere procentuala din valoarea comenzii (ex: reducere de 10%), o reducere fixa din valoarea comenzii (ex: reducere de 50 de lei), transport gratuit, etc.
Cupoanele de reducere sunt oferite numai abonatilor la newsletter-ul Confortmax.ro, cu o frecventa lunara.
Deci, cea mai sigura metoda pentru a putea intra in posesia unui cupon de reducere este abonarea la newsletter-ul Confortmax.ro
3.6 Cum se foloseste un cupon de reducere?
Sunteti in posesia unui cupon de reducere. Felicitari!
In partea de jos a paginii Cosul dumneavoastra gasiti casuta in care trebuie sa tastati codul cuponului de reducere si apoi apasati Aplica cupon.
Apoi finalizati comanda apasand butonul Comanda acum si parcurgand toti pasii necesari pana la afisarea facturii proforme.
4. Despre livrare
4.1 Care sunt metodele de livrare?
Livrarea se face NUMAI pe teritoriul Romaniei, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid.
Prin firma de curierat folosita ca metoda de expedire, putem avea o durata a expedierii de maxim 48 de ore lucratoare, cu livrarea cadoului la adresa dorita de dumneavoastra. Este ceea ce se cheama \"next day delivery - door to door delivery\". Este principala metoda de livrare, plata ramburs pentru aceasta metoda fiind permisa.
4.2 Care sunt tarifele de livrare?
20.00 lei (TVA inclus) prin firma de curierat. Comandand de peste 300.00 de lei, aveti livrare gratuita
4.3 Cum stiu cand va ajunge pachetul meu?
Daca ati comandat intr-o zi lucratoare pana la ora 15, comanda dumneavoastra va ajunge in maxim doua zile lucratoare. Daca ati comandat intr-o zi lucratoare dupa ora 15, comanda dumneavoastra va ajunge peste doua zile sau maxim trei zile lucratoare. Daca ati comandat in weekend, comanda dumneavoastra va ajunge marti, cel tarziu miercuri.
4.4 Pot sa trimit un produs la alta adresa?
Bineinteles. Pentru asta, comanda dumneavoastra trebuie sa indeplineasca doua conditii: destinatarul produsului trebuie sa fie in Romania si modalitatea de plata sa fie \"plata online\".
4.5 Pot sa intarzii expedierea produsului pe care l-am comandat?
Da. Comunicati-ne in ce zi vreti sa expediem produsul dumneavoastra in fereastra \"Insemnari clienti\" (sau spuneti-ne cand doriti sa ajunga si noi, in functie de modalitatea de livrare, vom calcula data expedierii).
4.6 Cum puteti avea un termen de livrare de maxim 48 de ore?
Simplu! Toate cadourile noastre sunt in stoc asteptand comanda dumneavoastra. Toate comenzile efectuate pana la ora 15.00 pleaca spre orasul dumneavoastra in aceeasi zi , ajungand acolo in maxim doua zile. Pana la ora 16.00 pachetul va fi inmanat la adresa de destinatie de catre un lucrator al serviciului de curierat rapid.
5. Despre serviciile Confortmax.ro
5.1 Cum pot sa modific-adaug detalii despre contul meu?
Logati-va (autentificati-va) cu numele de utilizator si parola dumneavoastra si apasati link-ul \"Modifica profilul\".
5.2 Confortmax.ro ofera asistenta live?
Da. Oferim asistenta live telefonic (la 021 232 42 32) sau raspunsuri la problemele dumneavoastra in timpi extrem de mici pe e-mail.
5.3 Ce este newsletter-ul Confortmax.ro?
Este principalul mijloc de comunicare intre noi si clientii/vizitatorii nostri. Este un e-mail trimis de regula la 2-3 saptamani, care informeaza despre ofertele speciale/reducerile de pret ce au loc pe site sau despre noutatile de interes. La newsletter va puteti abona/dezabona oricand in mod independent si automat. Scriptul care gestioneaza acest newsletter este special creat pentru a elimina abonarea impotriva vointei dumneavoastra si pentru a lupta impotriva SPAM-ului.
5.4 Am posibilitatea de a alege sa nu mai primesc newsletterul Confortmax.ro?
Bineinteles. Abonarea/dezabonarea la newsletter se face independent si automat. Detalii despre metoda de dezabonare sunt prezente la sfarsitul fiecarui mesaj trimis de Confortmax.ro pentru a fi siguri ca mesajul nostru ajunge numai la cei care vor sa-l primeasca.
6. Detalii de contact
6.1 Unde va pot telefona?
La 021 232 42 32. Mai multe detalii vedeti in pagina de Contact.
2.2 Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
Telefonati-ne. Sau daca nu este urgent, scrieti-ne folosind formularul de Contact.